josefinolovisa

Before you play with fire, do think twice. And if you get burned, don't be surprised

Kategori:

Så glada ni blir nu när den legendariska hehelovice är i farten och uppdaterar, GOALS. hahaha förlåt ska sluta
 
Lunch nu innan jag beger mig till min favvis-stad Lund. (SJUKASTE IRONIN PÅ LÄNGE) Igår skrattade jag på jobb så jag fick hämta papper och torka tårar på riktigt. Så kul hahaha. Vet ni vad som händer i helgen? Min finaste ponny kommer hem till mig igen, alltså så glad!! Vill ha tävlingssäsong och bara kbkaaaaaa. Har startat tre klasser detta året, vad fan händer?? Något är fel. 
 
Det gulligaste jag vet är stalkers som vill vara som en själv, blir helt rörd. SATT TILL DENNA JORDEN FÖR ATT NJUTA, HAR FÖRSÖKT MEN KAN INTE SLUTA. Puss på er mina lovers <33333 Känns typ som "Välkommen till mitt liv baby, om du vill så får du följa med"
 
Jag hade ett sånt bra inlägg på g i min MVG-hjärna men insåg nu när jag fick en data framför mig att det inte var en god idé. Detta var väl kul ändå ellOr? Kan bjuda er på lite bilder från mitt liv också. Välkomna.
 
ON FLEEK
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: