josefinolovisa

Superkul med frågor ju

Kategori: Lovisa

Vad var det första du tänkte när du vaknade?

Varför min telefon låg i sängen 

 

Har du ringt någon idag? Vem och vad sa ni?
Om jag ringt någon? Ska kolla vänta... Nä.

 

Vilket humör är du på?
Ett lugnt humör

 

Vad har du på dig just nu?

DAGENS OUTFIT! Haha nä, bikini

 

Om du fick välja vad som helst att äta just nu, vad är du då sugen på?
Inte så hungrig men kanske kycklingsallad senare

 

Hur mycket var din senaste lön på?
FETT MED CASH #pengarfinns

 

Vad köpte du när du drog ditt kort senast?

Kvarg, skinka och nektariner tror jag

 

Vilken var den första hemsidan du gick in på på Internet?

Idag? Fejsbok

 

Vad ska du göra ikväll? 

Träffa kåmpisar

 

Vilken låt lyssnar du på idag?

Just nu är det Home - Michael Bublé


Vad gjorde du för exakt en vecka sedan, den här tidpunkten?

Hmm det regnade fett mycket har jag för mig så var nog hemma, städade kanske? Nä vänta jag träffade Mahrre tror jag! Lunchdejt!!

Tror du att du kommer få en komplimang idag, för vad?

Hahah, vet inte. Typ för att min ebola i pannan nästan är borta kanske? 

 

När fotade något senast, och vad?

Misse när han satt och kollade på mig när jag vaknade.

Kommentarer

  • Tolle93 säger:

    Vad roligt med frågor hihi :)

    2015-07-16 | 14:59:27

Kommentera inlägget här: