josefinolovisa

För jag har kommit till insikt, livet är dyrbart

Kategori: Lovisa

Saker är inte som dom ska vara men livet rullar på. Jag har insett vad som funkar för mig och vad som inte gör det. Jag önskar fortfarande att hjärna och hjärta alltid var synkade, livet hade varit lättare då. Jag måste ibland få andas lite, få lite space. Jag klarar inte att känna mig kvävd och inte kunna göra precis vad jag känner för. Jag är ego, lite speciell men tror att hästtjejer överlag är konstiga. Typ psyko, i alla fall jag. 
 
Jag är tacksam för alla fina människor jag har runt mig. Helt jävla störda men det är det som är grejen. Man ska umgås med såna för att leva kul. Kolla bara inläggen innan detta, skrattar bara jag tänker på allt. Har sprungit milen imorse och nu precis ätit frukost. Ska sola lite idag sen i em kommer hovslageren IGEN. Luna har tappat en baksko denna gången... Sen ska hon hoppa lite hade jag tänkt. 
 
Kan berätta för er att det ser ut som jag blivit slagen över ögat. När jag vaknar på mornarna kan jag inte öppna det. Vet inte vad det är men nog något bett av en fluga eller något, gjorde ont igår men idag är det bara svullet. Inte jättesnygg för tillfället. Tur jag är SUPERSNYGG annars. Skämta bara, chilla. 



Min misse, trogen frukostdejt varje dag❤️ 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: