josefinolovisa

Blooooooooooooooggälskling<3

Kategori: Lovisa

Förlåt älskade blogg.... Jag har inte glömt dig, bara haft FULLT upp. Julen är över. Hatar när julen är över. Fast nu är jag typ såååååååååååååååååååååååååååååååhär glad! Jag fick en systemkamera! Nu blir det maaassa foton på BÖÖÖKE.

Nu har jag inte träffat mina tjajor på LÄNGE! Imorgon byter vi julklappar! (Jag tar därför genast tillbaka det om att julen är över, förlåt IGEN kära bloggish) Vet faktiskt inte om vår blogg är en tjaj eller kille... Svårt val eftersom det är två kvinnor med i den men samtidigt två män. Jag red min man idag. (HAHAHAHAHAHAHAHAHA) Japp, jag älskar mina egna skämt. Sen red jag även på MArias kvinna. Fin kvinna hon har, även kallad Lupulooo. Sen bytte jag och mor hestar. SHIIIET! Jag skäms riktigt mycket nu. Jag ljög lite lite för dig bloggen... Jag red Lupuloo först, sedan min man. Förlåt nummer 3. Nu när mamma rider min gosse typ varje dag så lever jag livet uppe i sadeln. FYYYYYY vad han är amaaaaazing<3 Vet inte vad min mor gör med honom, fin blir han iallafall. Jag är stolt över min hest.

JoseF, ditt förra inlägg. SUCK, (nej inte på engelska) men du är en fin tjaj iallafall. Här kommer en bild tillägnad dig min vän.
& ItalienarN, jag har inte glömt dig. Träffade dig i vårt vardagsrum men du såg inte mig. Jag fotade dig för att ha ett bevis. Här kommer det!!
En redig tomteknäckare! Hon såg så stel ut där hon stod under vår TV. Kanske frös hon för hon stod helt stilla. Hörde inte ens när jag skrek hennes namn. Ingen aning...?

Snart ska jag upp till min murmur och murfar(HAHAHAHAH) & äta lite julemaud. GOTT
Ni får några bilder på panni också:)
PUSS på min man<3
& på er kära bloggläsare!

Kommentarer

  • jessica andersson säger:

    HÖHÖHÖHÖ ja de var jag, jag hade tomteskum i öronen så hörde dig inte <3

    2010-12-26 | 17:55:11
    Bloggadress: http://jessiejump.blogg.se/
  • jessica andersson säger:

    sv. då får du hjälpa mig imorn :D

    2010-12-26 | 19:16:51
    Bloggadress: http://jessiejump.blogg.se/

Kommentera inlägget här: