josefinolovisa

BUUSIG!

Kategori: Lovisa

Jag har precis gjort något jättebusigt! Josef kommer skratta! heheheheheheh
Idag har vi sjungit, några mindre, andra mer hahahahahaahah Josef, hon kan hon!
Sen red vi på våra pannisar i ridhuset. Jag är iallafall nöjd med min panni.... Han är min finaste vän<3

Snart kommer GÖÖD med en godis till mig. Min bror är bäst! Min GÖÖD är bäst menar jag!

BABYYYYYYYYY you are a firewoooooooooooooooork

Hehehehehehe nu ska jag duscha sen ska jag gå 88 varv runt Malmö!
Ja, livet är en fartgren, kolla bara på min dalahest.

PUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUSS
PS. Hade jag varit er hade jag varit så lycklig nu! Kolla bara så många strÄÄÄck ni får idag!?!?!?!
Vet ni vad? Ni får ett till!

2 till (A)

3? Okej





MÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅNGA till! :D

Kommentarer


Kommentera inlägget här: