josefinolovisa

coolponny.se

Kategori: Lovisa

Min ponny är sjukt cool. Han är bäst! Hade han varit människa hade han varit upptagen, han hade varit miiiiiiiiiin. Han hade varit så sjukt kaxig. Han hade varit väldigt medveten om hur snygg & bra han var. Men det är just därför Lad är Lad. Han är lite udda, han kör sin stil, och det är just därför som jag älskar honom. Han gör livet värt att leva.

Idag har jag bakat med GÖÖÖD. Göds bak luktar bäst. HAAHAHAHAHAHA
Sen vid två stack jag till Bööööööke. Hjälpte fina flickor i ridhuset med hinder
sen gjorde jag iordning min stjärngosse (fiffigt nu till jul och allt!) Jessica hjälpte mig med hinderna.
Lad var redet fin. Han flög. PUSS på honom.
Imorgon är det skola som gäller igen. Jag står för fikan. Imorgon tjejer, då jävlar i det ska ni få se
på riktiga bullar. Inget smått och tråkigt. NYFIKNA? hahahahahah det kan ni vara...

Om 25 minuter sitter jag bänkad framför TVn. BONDE SÖKER FRUUUUUUUUUUU!
MISSA INTE!
PS. Mina supersnygga linjer is baaaaaaaaaack!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: