josefinolovisa

Gästbloggning by MAria

Kategori: Gästbloggning

Chacha bloggen!
Jag har fått den stora äran av Lovisa att gästblogga. Det är jag som är MAria (ma som i mat och sen ria ni vet). Jag är mycket glaaud för att Lovisa och LadmcFlad har flyttat hem till Malmö ridklubb igen efter att ha lämnat mej och min ponny lopoloo helt ensama hela hösten. Men som tur var överlevde vi och nu har dom kommit tillbaka och då blev vi glada i hela huvet. Lopoloo blev särskilt glad eftersom hon och LadmcFlad är kvitterfierade. Lovisa och jag känner ju då varandra eftersom vi stod på samma stall i tre år, hon hade inte mycket annat val än att lära känna mej:) Lovisa älskar maaud, och hon har samma sjuka humor som jag, hon är riktigt grym på danska och hon tycker om att fiska väldigt mycket. Vi har riktigt många sjuka och roliga minnen tillsammans, särskilt med våra förra ponnyer, Zebastian och Berry. Vi är också båda väldigt förtjusta i Ladan, en riktig snygging som jobbar på MR. PUSS på honom.


Jag leker poppis förra sommaren, med Basse och Makaladen

Det var allt från mej, ha det bra alla vänner (och ovänner)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: