josefinolovisa

HAHAHAHAHAHAHA

Kategori: Lovisa

HAHAHAHAHA JAG KAN INTE ANNAT ÄN ATT SKRATTA HAHAHAHAHA
ANONYM HAHAHAHAHAHA FALSTERBO HAHAHAHAHAHAHAHA SÅ JÄVLA SKÖN HAHAHAHAHAHA
ASSÅ SHHHHHHHHHHHHHHHHHIIIIT JAG FÅR INGEN LUFT HAHAHAHAHAHA.
Okej, lite seriös nu då!
Imorgon är det studiedag. Det betyder sova och baka med GÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖD, alltså inte plugga. Det har jag gjort tillräckligt idag! Varit duktig och skrivit mycket på våra inlämningar. Till och med klar med en av dem! På eftermiddagen ska jag till Böke och rida min  pärla. Hoppa lite dessutom! Då blir han glader. Min bomullspanni<3
Idag har vi luktat på smålandshest och skrattat åt Manni och Lad i hagen. BÖGPARET<3'
Snart ska jag krypa ner till Gid. Han ligger redan i min säng och väntar. & nej, han är inte vad ni tror. Han är min katt.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: