josefinolovisa

Heeeeej!

Kategori: JosefinoLovisa

Jag skriver vad du säger.
All I need is a white light moment. Ehhm ja, det är såhär att vi är på en lektion, eller nej, vi är inte på lektion längre. Vi har alltså något som kallas RAST! Vi ska eh  ska eh hehehehehehhehehehhahaha öhahhava på ÖVA PÅ med stora bokstäver, julshowen ehm. Lovisa är en rolig tjaj thaj hehehheehhehheeh. Chacha BLOGGEN hehe Ja det räcker. Kan du liksom gå och publicera det ock hahah du stavade det fel hahaha det luktar bajs här bak i klassrummet eftersom vi inte får sitta där framme längre. I baken av klassrummet. nej Jessica, det var inte bra. Jo jag såg det, jättefult när jag skrattar. heHahehaheahehahehahe lovisa kan du publicera nu. LOVISA PÅ RIKTIGT! Så det får faktiskt räcka. Meeeeen jag pallar inte. vad är det magic word? Jag ska klippa tounge. Lovisa är bäst.
Det var lösenordet.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: