josefinolovisa

leva livet, kom så ska vi leva

Kategori: Josefin

Asså shiiiiiit vad jag var trött. Har sovit på soffan nästan två timmar. Känner att jag måste tagga till lite nu!!!! Imorgon blir det mellandagsrea och sen hem till italienarN där LovICE bby också kommer vara. Vi ska byta julklappar och jag är lite lagom nervös för en överraskning jag ska göra...

Lovisas inlägg gav mig blandade känslor, en systemkamera är kul men jag har förmåga att hamna på bilder jag inte borde (ETT SKÄL TILL ATT JAG INTE HAR FACEBOOK)... Bilden på mig var dock riktigt fin hahaha, Jessica också of courseee. Sen gillar vi att hon uppdaterar!! Sen skulle jag skriva ang. mitt outfit inlägg... Det var kul... Kanske borde göra fler... Hehe....

IM CRRRRAZY BUT YOU LIKE IT, ROKKA ROKKA ROKKA


glad_lite_busig_tjaj_94@hotmail.com

Kommentarer


Kommentera inlägget här: