josefinolovisa

LOJD är i staden!

Kategori: Lovisa

Det var en gång en tjej vid namn Lovisa. Hennes högsta önskan var att
få köpa ett par Mountain Horse Supreme High Rider. Hon längtade hela sommaren
och till slut gick hennes mamma med på det. Hon fick köpa dem och var lyckligare
än någonsin! Det var min berättelse! Nu vet ni vad vi har för stövlar också! Mina heter PIFF&PUFF dessutom!
ÄLSKAR <3

Lojd står nu på Malmö Ridklubb igen. Han känner igen sig, ingen tvekan om saken. Han blir helt
galen när han kommer dit! Det första han gjorde var att slänga med kedjorna tills hans lädergrimma
gick sönder. Tack Panni! Jag kan inte bli arg på honom... Han är ju trots allt bara glad.
Red ut med en tjaj vid namn MAJSING. Henne skulle ni träffat. SJUKT cool!
Sen när jag fixat allt kom MAria(MA ska uttalas som MAT gör sen resten bara ria. ---> MAria liksom.)
Många underbara minnen med denna tösen. Henne skulle ni också träffat!

Jag gick hem eftersom jag var lite exalterad när jag fått träffa henne. Hade så sjukt mycket energi.
Nu ska jag snart se sista avsnittet av Bonde söker fru. Tårarna rullar ner för mina kinder när jag skriver sista...
Jag kommer sakna det på onsdagarna....

Precis i denna minuten ska jag gå in och tigga godis av Michelle och GÖÖD. Dom ser på film :) Kanske ska joina?
PUSS

Kommentarer


Kommentera inlägget här: