josefinolovisa

Okej, hej!

Kategori: Josefin

Nu har jag kämpat alltså, på torsdag Jessica och Lovisa. Då ska ni få se vad jag lyckats åstadkomma.

För övrigt är jag rättså glad, Ung och bortskämd ligger ju som ni vet mig varmt om hjärtat. Dock var jag väldigt besviken över förra veckans avsnitt då Ellinor åkte ut. Mycket fel beslut av de små korkade föräldrarna. Sedan när Tim-Joel åkte ut igår... Det var hemskt. Mitt huvud har bara en gång innan varit fylld med så mycket VARFÖR? Men jag fick bara gillalalala läget och inse detta faktum att Karolina och Paulina faktiskt var i final. Som tur var, så hade Daniel också kommit till final vilket gjorde mig en aning gladare. När han sedan VANN allt då var lyckan gjord. Han var den mest värdiga vinnaren av dem tre. Jag säger bara CHA CHA.

Idag har jag varit och handlat dem sista julklapparna, dejligt. Så imorgon ska jag byta julklappar i Genarp med fina tjajor och på torsdag i Minnesberg med fina tjajor. Sen på fredag är det juleaften, mysimysiii.

Sen kan det ju vara rätt intressant att höra hur det är med min lille ponnyponny. Han har vilat i lördags och söndags. Men igår var jag på Böke och jobbade, härligt värre och nu är jag rik(are) hehe... Då red jag även Manni i ridhuset, dressyr fick det bli och det gick inte mer än bra men bra. Sen idag har han vilat, och imorgon får vi se hur det blir, jag ska iallafall dit och sedan kommer veterinären och Gilbert ska vaccineras och raspa tänderna. Imorgon ska jag också åka till Bengts för att solve the problem with my beloved threetower stövels.

Angående uppdateringen av bloggen har jag inget att säga. Ni får faktiskt stå ut, man får vad man förtjänar vet ni och detta är vad ni förtjänar. PHA, man ska vara hård mot dem hårda!

Nu har jag faktiskt skrivit väldigt duktigt tycker jag. Härnäst väntar städning av ett stökigt (men hemtrevligt, MAMMA OCH PAPPA) rum.

Okej, hejdå!

Kommentarer

  • Pappa säger:

    Hemtrevligt, knappast !

    2010-12-22 | 16:05:40

Kommentera inlägget här: