josefinolovisa

om vi pratar om tårta så är det typ 2% gott, jag gillar inte tårta.

Kategori: Josefin

Nu är jag vaken och har varit ett tag. Var rätt trött imorse men man kommer igång efter lite frukost, dagens viktigaste mål ni vet. Hade en trevlig kväll igår med bra paket hahahahahahahah (jag skrattar alltid åt mina egna skämt).

Detta inlägget känns inte okej, som att jag är en jättesuperseriös bloggare. Fast det är jag ju, eeeeehhe..

Jag håller på och packa lite saker till dagen nu, ska till stallet och skritta lite på min fina ponny. På Böke möter jag italienarN sen tar vi bussen hem till henne. Ska kanske sova där till imorgon när det är juleaften eller så åker jag med pappa hem ikväll. Den som lever får se!! Just nu håller jag tummarna för att Lovisa kommer dit, annars blir de ju inget av julklapps utdelningen och min fina överraskning. 

För att vara ärlig skrev jag detta inlägget mest för att ha något att göra medans mina naglar torkade, jag är nämligen gjort dem fina till julen hihi.


HAHA awwh, bögissssss.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: