josefinolovisa

vad händer? vad hände? vad har hänt?

Kategori: Josefin

Om min hjärna har räknat rätt är det inte mycket kvar av 2010. Så därför tänkte jag tillägna ett inlägg till just dig, år tvåtusentio tvåanollaettanolla


2010


Du har varit fint, men också omtumlande och jobbigt. Saker har hänt, både saker som inte borde hända och sådant som var menat att ske. Personer har missförstått och personer har förstått. Skratt har blivit till gråt och gråt har blivit till skratt. Allt tack vare dig, dina timmar, sekunder och minuter har känts. Känts både innanpå och utanför. I hjärtat och i magen. I huvudet och i benen. Man ska aldrig ångra något, och det gör jag inte iheller när jag ser tillbaka. Saker som kändes svårt då känns nu lite lättare. 2010, du bjöd på allt. Att ta förväl av dig skulle kunna kännas ledsamt, men jag kommer se tillbaka på dig. För minnen som är värda att behålla nära mitt hjärta har skapats. Nu är jag redo för att möta 2011, och jag vet att det aldrig kommer överträffa dig 2010. Men det ska bli lika bra, så har de varit alla åren hittills.

Med denna något djupa? text vill jag säga att jag nu skriver det sista inlägget för 2010. Jag hoppas att alla får en fin nyårsafton för det ska jag ha.

/ Josefin Johannisson

Kommentarer

  • jessica andersson säger:

    sv. nejmen josefin du får inte leka anonym! ;D gilbert är faktiskt inte en så jobbig häst och inte josefin heller! meeen gilbert är köttätare & ute efter mig.. så sant som det är sagt ! <3

    2010-12-30 | 09:55:27
    Bloggadress: http://jessiejump.blogg.se/
  • Caroline Andersson säger:

    sv. Ja tänkte det för jag var också medlem där då;)vi red i samma allsvenska med ponny:) Men jag gick över till skabersjö istället coh rider stor häst idag:D

    2011-01-01 | 17:24:05
    Bloggadress: http://tavlingsryttare.blogg.se/

Kommentera inlägget här: