josefinolovisa

What if god was one of us?

Kategori: Josefin

Idag är det söndag, kanske. Har redan släppt greppet om tid, datum och dagar som man gör när det är LOOOOV.
Men imorgon ska jag jobba på Böke så då blir det upp tidigt, som faktiskt är härligt.

Idag ska vi klä granen här hemma vilket är julestämmning till maxxxx.

Kan ju berätta att jag glömde min sovsäck på ett tåg som gick till Göteborg iförrgår... Det var en jobbig upplevelse för mig, så mycket vi delat han och jag. Men jag tror han har ett bra liv nu (hoppas iallafall).

Något annat jag kan berätta är att jag inte ska åka till en liten Manni idag. Jag har en snällsnällareSNÄLLAST vän som heter LovICE som fixar med honom. Han får lite vila nu eftersom han gick rätt mycket med RAGGARE RAGGARE i veckan.

Idag är jag förövrigt glad. Detta jullovet ska jag göra till mitt bästa evvvvvveeeer.
VAD GÖR VI? NU KÖR VI! VAD GÖR VI? VI KÖR!


Detta är en fin Gazze och jag. Titta på stövlen förresten.... Bölar. Men ska åka till Bengan och se om jag kan få nya eller om dem kan bli lagade. HOPPAS på mina älskade stövlisar.

Kommentarer

  • jessica andersson säger:

    väldig söt gazze :D är du kvar på bökeberg imorn? :) för typ halv fem är jag på bökeeeee. :)

    2010-12-19 | 19:10:08
    Bloggadress: http://jessiejump.blogg.se/

Kommentera inlägget här: