josefinolovisa

100 %

Kategori: Josefin

Idag skulle jag och LovICE ut på den vanliga tisdags skrittrundan, barbacka blev det också!!!!!! Och hahahahaahahhahahahahahahhahahahahahhahahahaha säger jag bara. Först skrittade vi med våra segis ponnyer fram till en liten bäck, Makalad den modiga gick rakt igenom bäcken. Men Manni den mesiga vågade inte riktigt. LovICE den vise säger till mig; bara rid han kommer säkert ta ett litet hopp. Så jag red på och då har den mesiga Manni samlat mod och kastar sig fram och upp över bäcken. Hahahahahahahahahhahahahahahahahhahahahahahahahahahahah säger jag bara. Skrattade så vi inte kunde andas hahahahahhahaha. Sen red jag fram och tillbaka någon gång och han hoppade lite mindre, bus Manniman.

Sen fortsatte vår vandring och då började även Lad tagga och galoppa lite sen när vi skulle hem igen red vi över bäcken och då hade Lad kollat in Gilberts stil och ville vara lite cool han med så han hoppade över bäcken och då blev det hahahahahahahhahahaha igen. Sen när vi skulle rida hemåt blev det bus igen då Lad galopperade upp för backen ut på ett fält, jag blev faktiskt liiiiiite rädd för 108 ligger därborta så det gäller att sitta kvar på hästen sin...........

Ja shit, ingen kommer läsa den texten där upp men iallafall var det redigt kul.


LoveICE och Makaladddd!           Josef och Manni, fint spö ellerhhhyyyoor?



Kommentarer


Kommentera inlägget här: