josefinolovisa

duktig tjaj

Kategori: Josefin

Studiedagen idag satt rätt fint. Var duktig tjaj på Böke idag och fixade massa saaaaker. Blandannat städade och rensade, smörjde och allt i sadelkammaren, så om italienarN (www.jessiejump.blogg.se) stökar där imorgon med sina grejor är hon dödens................................

Mockade även ner bädden så den inte blir för hög, jag var väldigt duktig och mockade ut 5 kärror, dock har min mamma fortfarande rekordet på 15 kärror hahaha... Sen fick lillerMANNI en ny spånbal så han blev glad.

Blev en liten skrittrunda med bby & Lad såklart <333333

Somsagt var vi även på mc donalds innan Böke och där var jag riktigt fet.... ++++ till MC för dom har en ny mc FLARRY (hahaha) med toblerone, REDIGT GOD!!!!

Kom hem vid halv 7 och då åt jag lite till + pepparkakor... Alltså om jag vaknar inatt och mår illa kommer jag bara vilja dö. Så snälla GUD där i himlen, sänd din välsingnelse till ditt bästa barn Josef i Genarp.

Nu ska jag duuuuscha sedan se på Ung&Bortskämd, löööve it.



STJÄRNAN I MITT LIV ÄR DU!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: