josefinolovisa

En liten kommentar fråga HEHEEEEEEEEEEEEE

Kategori: Josefin

Anonym om Bara lite sådär......:
Hej! Jag undrar om ni skämtar om den där ROKKA eller inte? För jag tycker att det känns lite personligt för mig eftersom min farder som kommer ifrån Polen heter detta namn...
Tacksam för svar?

_______________ (inspirerad av LovICE)__________________________

Sv:Hahaha okej, bara för det ska jag dra hela ROKKA historien för er. Det är såhär att på Böke finns det några från Polen som arbetar med allt möjligt, t.ex. har dom byggt en mycket redig stalldörr till oss precis. Där finns en som jobbar där som en dag kom fram till oss och började säga typ, ROKKA, ROKKA, ROKKA! Så vi bara jaha haha han heter visst ROKKA. Och sen dess hälsar vi alltid på honom och han hälsar tillbaka.

Så själva ROKKA personen är inget skämt, han är ROKKA helt enkelt.

Sen att din farder? heter det var ju trevligt att höra, ROKKA på bara :))))))

Hahahah, tog nog denna kommentaren lite för seriöst men ändååååååååå. Ett trevligt svar från mig ellooorrrrr?

Kommentarer

  • Anonym säger:

    Okej för att jeg ser helst att ni omedelbart slutar upp med detta... Känns så sjukt kränkande... Ellerhur läste du kräkande?

    2010-11-24 | 21:50:02
  • jessica andersson säger:

    HAHAHHAHAHAHAH OMG

    2010-11-24 | 22:14:09
    Bloggadress: http://jessiejump.blogg.se/

Kommentera inlägget här: