josefinolovisa

Gästbloggning av ItalienarN

Kategori: Gästbloggning

HALLUJ alla bloggläsare, har hört att ni inte är så många.. men det ska vi ändra på! Jag heter Jessica, även kallad ItalienarN, TomteknäckarN & klassens pluggis.

Nej, där ljög jag lite.. Höhö. Jag tänkte berätta för er lite om LovICE & JoseFAJN. Lovisa är en väligt galen tjej, men det kan ni inte ha missat väl? Hon hittar på det omöjliga & satsar rätt ut. Josefin tycker inte om när man stavar hennes namn fel.. då får man dask. Hon kan också få damp om man lägger täcken på golvet.. men i slutändan så är hon inte mycket bättre själv.
Lovisa träffade jag första gången i Lomma skulle jag gissa på! På min första lokala dressyrtävling med Girlie, då träffades vi.. minns inte om vi sa nåt till varandra men några gnistor slog det nog..
Hahah, där skoja jag lite. Men jag tror att hennes ponny Kilbarry Preusis.. oj vad bra jag stavar.. iaf hennes ponny & Girlie visste att jag & lovisa skulle gå i samma klass TVÅ år tidigare.. Tror inte ni det?
Josefin började jag prata med på bilddagboken, jag vet stort fan av bdb! Nu lurades jag igen. Josefin tycker att jag är jobbig när jag skriver fel på min blogg, alltså särskrivning.. höhö. Men jag älskar särskrivning och kommer aldrig börja att skriva "honom" istället för "han". Liksom låt mig vara Josepin.. *ledsen gubbe*.



Hur ska jag sammafatta dessa små änglar? Galna små grisar. 
Nu till mitt första intryck av dessa små grisar.
Första gången jag träffade Lovisa & då menar jag inte på dressyrtävlingen utan på böke.. Då tänkte jag inte så mycket, mer liksom YEAH hon började här! Snabbt insåg jag hur rolig, galen & glad i maaud hon var! Haha, inte just i mat kanske men att säga ordet mauud. Hon verkar dock lite betuttad i sin bror, hm.. ta det lugnt med denna gööd?!?

Första gången jag träffade Josefin så tyckte jag hon verkade vara en skön prick. (HAHA omfg så gammalmodigt) En glad & lite blyg tjej, FÖR JO DU VAR BLYG OCH TYST I BÖRJAN JOSEFAJN. Kommer ihåg inför degerberga när du stod där med din väska & såg rädd ut... HAHAHAHAH naw!

& slutligen ...& slutligen tänkte jag sluta skriva, men lovisa bönar & ber mig att skriva mer OMG..
Har en sak till att tilllägga & det är att mina fina vännor är besatta i bonde söker fru & ensam mamma söker. Det är ett sjukt beteende som måste stoppas. Jag vet inte hur jag ska stoppa detta, några förslag? Jag kanska bara ska vänta till säsongsavslutningen? Jag får väl lida lite till!
Så där fick ni allt ni behöver veta om Josefin & Lovisa, hade kunnat skriva ännu mer.. men det får bli en ann
annan gång!
Så där fick ni allt ni behöver veta om Josefin & Lovisa, hade kunnat skriva ännu mer.. men det får bli en annan gång!
Ha det bäst till häst!
www.jessiejump.blogg.se

Kommentarer


Kommentera inlägget här: