josefinolovisa

Heeeeeeemma!

Kategori: Lovisa

Nu kom jag hem från Böke och min älskade man<3
Red i ridhuset helt ensam(NAJS!) och han var helt craaazy. Han var skitpigg och ville bara galoppera mycketmycketmycket. Det fick han eftersom han är såååååååååå underbar!
Trettonspelen 2010, sista i omhoppningen. TAGGAD PONNY<3
Snart blir det MAUD för min del, det sitter fint i kaggen! Ikväll är det inget roligt program på TV... Får väl tagga morgondagen istället. Hoppning på dagen+ BONDE SÖKER FRU! Så UNDERBART!

Kanske kommer en liten video ikväll. Om vi tillsammans håller tummarna så kanske gud(Josef) hjälper oss med detta. Dessutom mycket intressant video! ------> NÄR JAG MOCKAR!
PUSS på er

Kommentarer

  • italienarNs staker säger:

    hej jag önskar mer bilder på italienarN

    2010-11-30 | 21:10:19
    Bloggadress: http://jessiejump.blogg.se/
  • sophie säger:

    jag kanske ska dit 2011 :D trettonspelen asså^^

    2010-12-01 | 14:25:51

Kommentera inlägget här: