josefinolovisa

hej på dej känner jag dej?

Kategori: Josefin

Klockan är 21.21 och jag säger tack och godnatt, redigt trött efter en redig dag.
Imorgon är det fredag, HUR SKÖNT?

Fast oj ångrade mig, vill skriva lite snabbt hiss och diss.

HISS
-
att jag hittade mitt HL schabrak här hemma så det var ingen lite Böke tjuv som snott det!
- att mocka hage med bby idag, LIVING THE DREAM!
- att jag tillbringade en hel dag med min älsklistelefonis idag!
- att gå på Bökee där man kan springa runt i sköna dock icke så snygga outfits och osminkad, och LEKA HÄST utan att känna sig för töntig.

DISS
-
till busschauffören imorse, alltså förlåt men efterbliven människa!!! Missade två hållplatser fast man klickat stopp??!

Känner inte för att dissa mer är på snällt humööör idag, GILLA eller???

Nu blev klockan 21.27 så ni vet och inte blir förvirrade, det vore ju synd ellooorhuuuyr?

xoxo Josef girl

Kommentarer


Kommentera inlägget här: