josefinolovisa

hejhej sommar

Kategori: Josefin

Sitter vid min fina älsklingsdator nu, den gamla stationära. Mycket minnen med den ojoj, har inte startat den på år och dar dock. Nu står den bara där på mitt rum och ser vacker ut.

Idag har jag varit hos min Manni som är söt! Vädret var mindre sött så blev lite ridning i ridhuset. Han var faktiskt väldigt fin idag, jobbade lite över bommar i både trav och galopp. Imorgon blir det dressyr för Karin. Kul...

Hahahahah har massa roliga bilder på denna datorn, bla denna från ridlägret sommaren 2007? Gullegulli, jag hade en ponny som hette Dorothy, STICKELHÅRIG hihih! Har också min Gilbert mapp med över 1000 bilder på Manni, bla har jag en mapp med bilder från exakt varanda tävling jag varit på förutom 2, det är nice med en trogen fotograf!


Kommentarer


Kommentera inlägget här: