josefinolovisa

IKEA KEX och PÄRONKAKA

Kategori: Lovisa

Äntligen sågs vi igen, de två vännerna och tomteknäckarN. Det började med att jag bjöd mina kära vänner på skumtomtar (självklart tyckte hon om tomtarna, att jag inte tänkte på det tidigare!) och sedan på mina IKEA kex. Mycket uppskattat när man behöver som mest energi innan lunch.
Idag var det dressyr som stod på schemat! Lad var fin, min älskling<3 Har tävlat dessa två senaste helgerna. Lad har varit fin i alla klasser. Nolla i 3 av dom, och 4 fel i omhoppningen i en av dom. Tre placeringar!:) Duktig gosse! Han är en flying MC´LAD!
Efter lektionen blev det SERIÖST FIK i sadelkammaren. Päronkaka med grädde, 10 av 10 toast!
& Jag glömde nästan att berätta: ROKKA IS BACK! ÄLSKLING!<3
PUSS HEJ MINA FINA BLOGGLÄSARE!
Detta är LOJD I RYMDEN<3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: