josefinolovisa

Jag gillar att du säger vad du tycker. Men det du säger att du tycker säger inte mycket.

Kategori: Lovisa

Idag har jag inte träffat min man. Saknar honom sjukt mycket, men imorgon, då jävlar! Lilla puttenutte<3
Idag har jag träffat min GÖÖD. Älskade GÖÖÖD!
Vill ni ha gästbloggning idag? Vem vet, kanske kommer senare......

Imorgon är det dressyyyyyyyyyyyyr för Karin. Hoppas att min man sköter sig! Men han brukar vara en duktig man så jag hoppas att han är det imorgon med. Han har vilat hela helgen eftersom han blev vaccinerad fredags. Jag älskar min man, faktiskt ännu mer än Ensam mamma söker. Final idag, klockan 20.00 på trean. FÅR INTE MISSA! Efter det är den ett sammandrag från stockholm horse show. FÅR INTE MISSA:

Jag saknar min Josef. Får träffa henne imorgon NAAAAAAAAAAAAAAAAAAW så gullig jag är. PUSS på mig själv!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: