josefinolovisa

Jag vet inte vad jag ska skriva här...

Kategori: Lovisa

Hej på er!
Helgen är snart slut och jag är pepp på en ny vecka! Saknar ju min bloggkompis JOSEF...
Imorgon är det fika? Vem tar, det är den stoooooooooora frågan..... Idag är det farsdag och om exakt
14 minuter hämtar min border mig och det bär av till min far. Han ska få PASTA ÄLGAR! Ekologiska dessutom!
Lyx ska det va...
På tal om lyx, Lad har fått vila hela helgen. Men det är han väl värd eftersom han gått ganska mycket
nu senaste tiden. Imorgon är det dressyr för Karin så då ska både han och jag drillas igen. Han såg ut som en blöt
sill när han kom in idag. Fast sillar är ju alltid blöta eftersom dom lever i vatten... Han såg ut som en blöt MacLad!
Japp, såååå himla ful! Nä nu måste jag gå, brooooooooooooor väntar!
PUSS
Vill ni ha en bild? Då får ni det =D
Jag och LOOOOOOJD

Kommentarer


Kommentera inlägget här: