josefinolovisa

makaldOmanni

Kategori: JosefinoLovisa

LIVING THE DREAM ON BÖKE!

Jag och LovICE tog den finfina bussen innan till den kära staden Svedala för att besöka NETTOOO.
och Johannes var där, DAGENS GLÄDJE! Vi fick vårt godis, DAGENS GLÄDJE2.

Sen red vi, det var kul. Just nu sitter vi med stövlar på, LovICE har även hjälmen och jag sporrarna, ifall någon skulle attackera, men vet aldrig alltså.... Ingen går säker på BÖKEEE heheheheheheh.

Efter the ridingtour hade vi en liten mysig klassfika i sadelkammaren, Kristina bjöd på kex och kagor eftersom vi varit duktiga tjajor och haft alla stalltjänster i 2 HELA veckor. BRA KÄMPAT KLASSEN!!!!!!!!!!

Lovisa säger:
hejdåååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååfffffffffffffffffffgggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggkllllllllgl hhgbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbuuuuffffffffffffffffnnnnnnndoooooooooooooooo,eeeeeeeeeeeemgggggggggggggggtfffffffffffffffffffffffffserserserserserserserserserserserserserserserfg8wqwqwqwqwqwqwqwqwqewqejnwwwwwwwwwwwwwwwwmksssssssssssssssee.

VILL NI VETA ATT DET SNÖAR I SKÅNELAND, ITS AMAZING. Dock bara blasksnö men iallafall :):):):):):):)

LovICE och Emma gick precis så jag är ensam i klassrummet..................... Det är lite läskigt..................

Jag måste också gå nu om jag ska hinna smörja meinem träns innan jag ska åka hehehem.

PUSSHAJ FRÅN EN COOLING TJAJ

Kommentarer


Kommentera inlägget här: