josefinolovisa

Michelle är bäst

Kategori: Lovisa

Nu har vi ätit maud. GOTTGOTT men synd om stackars Gööd.... Han vet iallafall att jag tycker att han är bäst!
Idag longerade jag Lojd innan skolan. Sen kom veterinären och vaccinerade honom och raspade hans tänder, najsnajs!
Efter skolan åkte jag och min bloggkompanjon JoseF till tomteknäckarN. Vi red på Girlie och tolkade. HHAHAHAHAHAH ASBALL!

Sen skulle jag och Josef åka hem. Vi trodde att vi skulle få vänta på bussen en timme men så bara hände något fantastiskt! "Det kan inte vara den, eller jo, DET STÅR LUND"
Vi blev riktigt glada, typ bölade av lycka. Sen så skrattade vi lite åt tanten som glodde surt på JoseF när vi satt oss i bussen.

Nu ska jag ut och åka pulka med min kusin. Det har jag redan gjort en gång idag... Kommer video. Wiiiiiiiiie ellerhur JoseF?
REDET BALL!!!! TUMMEN UPP FÖR DET!
Imorgon är det stalltjänst för mig. Det sorgliga är att jag måste ta bussen 06.41 och jag börjar 8.45.... Hahahahah fail.
Men skit samma, jag älskar böke så det gör inget att jag är där en timme tidigare!
PUSS PÅ ER

Kommentarer


Kommentera inlägget här: