josefinolovisa

Min mage kurrarrrrrrrrrrrrrrrrrrr, jag trrrrrrrrillade

Kategori: Lovisa

Hej på er mina älskade underbara fina söta roliga glada snygga rara snälla bloggläsare.
Japp, humöret är på topp, GÖÖD är ju här. Han vill inte gästblogga mer, böla hur mycket ni vill för det. Det gör jag! Han är en söt liten Göööööööööööööööööööööööööööööööd. Han har dessutom en egen by.

Vill ni se GÖÖD?
Här är han, Gödarnas Gödkung!
Vill ni se hans by?
Det får ni inte, det är hemligt. Men GÖDEBY ligger i Falkenberg, mer får ni inte veta....
Sanningen svider men jag ska vara ärlig, jag hittar inte bilden på GÖDEBYSKYLTEN...


Idag red jag på LOJD.
Vill ni se bild?
Det får ni.
Som ni ser på bilden så jobbade han mycket under sig idag. Jobbade mycket med låg form och på min egen sits. Har den inte utvecklats? Jo, som bilden visar, så förstår ni antagligen hur nöjd jag är med älskling idag<3

Vi fick gå tidigare från skolan på grund av vädret. De väntade sig att bussarna skulle sluta gå i eftermiddag så vi hade bara lång stalltjänst sen typ 20 minuters lektion. NAAAJS. Sen var det då som sagt ridtiiiiiiiiime.
Nä men på riktigt, Lad var fining idag<3
LÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅNGT inlägg va?
PUSS PÅ ER MINA, ja ni får läsa där uppe!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: