josefinolovisa

Ny heeest<3

Kategori: Lovisa

Idag var det hoppning för freddeboooy. Lad vilade så jag fick rida Simone istället(en skolhäst).
Jag trodde att jag skulle dö. Hon är lite tittig men hon var redet fin i dressyren! Riktigt trevliga gångarter!
Faktiskt riktigt kul att rida storhäst, fin storhäst dessutom!

(jag vet att ni egentligen ÄLSKAR linjerna, bara erkänn!)
Som ni förstår så överlevde jag... Gick en runda med LOJD I SNÖN. Han blev dessutom helt crazy när han
kom ut i hagen idag. Sprang runt och hingstade sig, NAAAAAAAAW Lad<3

Idag är det bonde söker fru på TV. Men det är ju världens mest underbara program så det kan väl ingen
ha missat?! Asså helt seriöst så livar det upp ens dag! Alltså om man går så och typ tänker på sina problem här i livet så bara "JUST DET! DET ÄR BONDE SÖKER FRU IDAG!" Riktig pepping till 10000000000000%
Jag är gaaaaaaaaaaaaanska säker på att Josef heller inte missar en minut av det!

Idag åt jag, Mikaela och Linnéa på CHINA BOOOOX när vi anlände(hahaha) i Malmööö. FEDE GOTT om jag får uttrycka det själv! Sen gick jag hem... Frös så sjukt mycket så jag orkade inte vänta 5 minuter på nästa buss. Fick mig i alla fall en härligt kall promenad med NRJ i öronen. ÄLSKA.
Nä nu ska jag ta tag i mitt liv. Duscha och såånt ni ved. SHIIIIIT vad mycket pommes frites!
PUSSS på er

Kommentarer


Kommentera inlägget här: