josefinolovisa

STUDIEDAG

Kategori: Lovisa

Idag har vi studiedaaaaaaaaaaag och det äger!

Kl 13.51 tar jag bussen till Svedala. 14.10 möter jag upp min bloggkompanjon på donken.
Vi ska tjocka oss. Det är vi värda! Sen tar vi bussen till Bööööööööke. MakaladoManni ska få
skritta idag. Sen ska jag mocka och fixa maud till älskling. & om jag är riktigt duktig, ska jag
smörja och fixa transporten. Men det tål att tänkas på hehehehehe....

Nu sitter jag i min säng och har precis vaknat. NICE med sovmorgon! Jag sitter och funderar på vad
jag ska göra idag, innan det blir böööke. Kanske blir en raggie med Gööd. Vi får se. Den som
lever får se hahaahaahah

Nu ska jag äta FRUkost. Endast för kvinnor=FRUkost
Tack och hej leverpastej.
& usch nej, det ska jag INTE ha på min macka!
snyggast.se

Kommentarer

  • jessica andersson säger:

    ÄT DIN JEKLA LEVERPASTEJ MMMMMMM .. höhö ska du smörja transporten ? >.<

    2010-11-22 | 10:18:33
    Bloggadress: http://jessiejump.blogg.se/

Kommentera inlägget här: