josefinolovisa

STUUUD

Kategori: Lovisa

Japp, nu har jag stuuuuuuuuuudat. Jag har varit duktig och skrivit om min artikel.
Känns bra nu, imorgon blir det boooonde. Jag har inte varit riktigt lika hyper idag.
Vet inte varför?... Men det kommer väl tillbaka. Ibland måste man faktiskt vara lite seriös...
Men dagens skratt var utan tvekan när Josef och italienarN trillade. Jag bara vände mig
om och såg två tjajor ligga och flabba i backen. Själv är jag nere för längesen och det är jag GLAD för!
Jaja det är bara dom två som lyckas hehehehehehehe

HAHAHAHAHAHAHAHAHAAH asså Josef skrev nyss en sjukt sjuk sak till mig på msn...
Tyvärr kan jag inte skriva det i bloggen, nyfikna? BRA!
Idag har jag lärt mig vad ett moment 22 är. Det är ett cirkelresonemang.
Där fick ni något att klura på huh?

Ni ska få smaka på mina fina linjer idag med. Egentligen är det inte för att det är fint(för det är ju så fruktansvärt fult) men det är bara för att det inte blir mellanrum när jag väl publicerar inlägget... RIIIKTIGT DÅLIGT
Men jag fattar fortfarande mig inte riktigt på det här med blogg ännu... Jag håller mig till FACEBOOK!<3
Min mjauw Gizmo

Kommentarer


Kommentera inlägget här: