josefinolovisa

TRÖTT

Kategori: Lovisa

Dagens aktivitet på hälsopedagogiken har gjort slut på mig...
Först banhoppning PÅ tid=Trött LovICE
Sedan hoppade jag den igen på stil=Ännu tröttare LovICE
Sen, sist men inte minst, HÖJDHOPPNING!

Jag och Embla gick ut på 120 båda två. Sedan provade jag bara på 125
och klarade det, WIIIE. = SKITTRÖTT LovICE
Och jag känner att min gamla kropp inte riktigt var redo för detta. Om
ni ser en tjaj i rullstol är det bara jag. Kommer verklugen inte kunna gå!
& ja, jag vet. Det står verklUgen i förra meningen men jag är verkligen för trött för att fixa det...
Hoppas att ni överlever.

På kvällen red mammi min älskling. Han var helt amazing och min mamma är BÄSTBÄSTBÄST.
Henne borde ni träffa, något man inte vill missa. Och man säger ju sådan mor sådan dotter...
Tror faktiskt det ligger något i det. Nä föresten. Det är så det är.

Nä nu skämtar jag ju med er. Jag skriver bara om en massa skit för jag är helt slut.
Men nu när jag ändå skriver om skit kan jag ju berätta att vi mockade hage idag IGEN.
Dessutom den lerigaste av dem alla. MUMS...
Men det var ju med bby och då det är lika med LIVING THE DREAM!
Vet ni vad jag ska göra nu?
Svaret får ni om en stund.

Här kommer en bild som kan underhålla er medan ni väntar.
Detta är mannen i mitt liv<3



Svar: SOVA... GODNATT
PS. Fina linjer va? Jag lär mig...
PUUUUUUUUUUUSS

Kommentarer


Kommentera inlägget här: