josefinolovisa

oglad josefin.

Kategori: Josefin

Just nu är inte mitt humör direkt på 10 på glad skalan.. Men istället för att dra ner er i min mörka hörna (hahahahhaha) ska jag vara lite positiv!!!!

Imorgon ska jag rida hubertusjakt med min mannipanni, ska blir riktigt roligt. Fick dock ett tråkigt samtal från min Lovisa kompis nr.2 (www.lovisabergdahl.blogg.se) att hennes ponny var varm i bakhovarna och lite öm så hon kanske inte kan rida med mig. Lite tråkigt men jag  håller tummarna för att hon kan rida med imorgon.

Annars undrar jag var LovICE tagit vägen????????? Saknar hennes ljuva stämma hahahahahah. Nej men uppdatera meraa!

Jag ska göra ett Vad man kan göra på Böke inlägg snart också det får ni bara inte missaaaaaa.

Fick en kommentar av vår söta&smarta klasskompis Amanda Sjölle (http://www.unbreakable.devote.se/) att vi skulle skriva våra namn efter varje inlägg så ni vet vem som skriver. Så nu har jag fixat 2 fula namn bilder i paint men nu behöver ni inte bli förvirrade iallafall och det är ju ++++++.

Fick precis ett samtal från Lovisa nu också och hon ska rida imorgon! YEHAAA hawaii ridning som Fredrik säger hahaha.

PUSSHAAAJ





Kommentarer


Kommentera inlägget här: