josefinolovisa

Do you wanna ride my horse?

Kategori: Lovisa

Har nyss präegat fedegod glass med min vän CC! Vi har varit ute en ganska lång tur med våra vildar i skogen och Lad var överladdad men ändå fin! Liiiite mycket framåt ibland men så länge han vet var han sätter fötterna så är det ju chiiiiiiiiiill! Barbacka i foppatofflor och hack, kan de bli mer najs? Tror faktiskt icke det. Igårkväll tog vi oss en nattritt vid halv 12, varför inte liksom? Och som grädde på moset, i grimma och grimskaft. Det är okej att spåra ur.

Jag läste nyss vad jag skrivit och funderar över det här "som grädde på moset". Det borde ju heta "som grädde på mosen". Man säger ju en mos, inte ett mos. Inte ett potatismos utan en potatismos, eller? Jaja, skit samma, life goes on... Imorgon ska jag jobba, det ska jag göra hela veckan faktiskt! Men sover här inatt sen så hämtar mamma mig imorgon innan jag börjar, snel Mimilim! Nu ska jag vara lite social med AmandeCC, känner mig lite taskig när jag sitter här och stirrar rakt in i skärmen och inte pratar med henne! STACKARS VÄRLDENS BÄSTA CC!!!
Ganska söt kanske. Eller nä, sötast faktiskt.
PUSS på alla och på fin ponny!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: