josefinolovisa

Don't listen or think about anything other people say to you, just live your life and prove them wrong.

Kategori: Lovisa

Grattis till världens bästa Josefin! BÄSTA BÄSTA JOSEF! Kärlek till dig!

Idag var det hoppning på schemat, Lad var lite för pigg men väldigt fin! När han är piggare är det inte alltid så lätt med hack men det är så lätt att lägga honom på hinder med hacket så vi fortsätter med det iallafall. Blir bara lite gal1 emellanåt men det hör väl till ellooooooooooooor? När jag kom hem sprang jag en runda och nu känns det sååå skönt. Studiedagar nu Torsdag och Fredag men vad gör jag då, om inte jobbar? Imorgon, 12-18 på torget och på fredag blir det jobb på Böke, 8-hmmm, 16 tror jag! Jaja, sovorgon imorgon iallafall! Sover hos CC på fredag eftersom hon, jag och vår vän DJUURet ska ha stalltjänst tillsammans på lördag. Fullspäckad vecka jaoooo. Nä, jag orkar inte skriva mer. Tror kanske att Josefin har något att blogga om sen, förhoppningsvis!
PUSS

Kommentarer


Kommentera inlägget här: