josefinolovisa

En blogg är väl till för att skriva av sig, eller?

Kategori: Lovisa

Jag är hemma, hemma nu och jag saknar Norrskog redan. Saknar Amanda och saknar världens bästa kompis, Drumlin Lad. Saknar att få sitta vid datorn och prata om allt mellan himmel och jord, saknar att ha sin bästis utanför i stallet. Saknar att slippa tänka på allt. Att ha sommarlov och ha kul. Att bara få rida i skogen och ta dagarna som dom kommer, det är livet. Ska dit igen om några dagar, det ska bli skönt! Känns som mitt hem nu, sjukt men sant. Sen så har jag ju Amanda där, hon förstår mig och jag förstår henne. Vi har nog blivit ganska tajta denna sommaren, känner varandra väl och det är såå skönt. Jag tycker verkligen om min Amanda! :)
Nu ska jag försöka sova, dela lite tankar med kudden. Jag älskar min ponny och mina kompisar, det ska ni ha klart för er!
Ful bild på fin ponny

Kommentarer


Kommentera inlägget här: