josefinolovisa

För att våra band är starkare än någon annans

Kategori: Lovisa

LYCKA
Händelserik dag, upp och ner men kvar står min älskling och väntar i stallet. Tack för att du finns! (L)

Jobbar hela veckan, därför är inte uppdateringen från min sida bäst. Har fått ny mobil och livet leker just för stunden, underbart! Imorgon är det nya tag på jobbet i detta höstväder. Frös så sjukt mycket idag men får väl ta mer på mig imorgon! Nu ska jag sova och drömma underbara drömmar! En glad gubbe i detta inlägget får toppa som avslutning! :D
PUSS

Kommentarer

  • ebba säger:

    sv: Jag beställde i den storleken så jag hoppas den passar! Beställde du från leatherfactory eller hittade du den i ngn butik? :) Jag beställde min där nämligen! :)

    2011-08-19 | 21:45:08
    Bloggadress: http://brejjk.blogg.se/
  • Elin säger:

    Vill du få hem GRATIS presentkort till olika värden

    150:- 250:- 300:- el 500:- kronor på olika affärer?

    OBS detta är helt gratis!!! Jag har fått presentkort på över

    1500kr! Gå in på länken och registrera dig...

    Det FUNKAR! Jag LOVAR!!!

    Cubus, Åhlens, H&M, Nellys:



    http://www.gratisklader.se/?r=195115

    2011-08-19 | 22:36:54

Kommentera inlägget här: