josefinolovisa

Jag svär livet blir bättre, när man veet var man skaaa

Kategori: Lovisa

Kom nyss hem, eller nästan nyss. Har ätit också! Lång dag i skolan idag, bara en massa "vanliga" lektioner utan några ridlektioner. Red Lad efter skolan. Himlen öppnade sig när jag och Lad satte foten och hoven utanför stallet så jag tänkte att det nog inte var meningen att jag skulle rida idag...  Men ack så fel man kan ha! FYYY vad fin han var! Red nog bara en halvtimme i ridhuset med ett gäng andra klasskompisar och det var mysigt. PUSS på älskade ponny! Imorgon är det hoppning på schemat! Blir nog inte så mycket eftersom många hästar inte är igång men vi taggar ändå! Nu ska jag springa en runda sen blir det nog mest chill resten av kvällen. Fy vad jag är trött!
PUSS

Kommentarer


Kommentera inlägget här: