josefinolovisa

The story of us

Kategori: Lovisa

Äntilgen har skolan börjat igen och vår lilla trio fyro (haha) har samlats igen. Välkommen i gängen världens finaste Amanda! Utan er fina tjajor är mitt liv inte komplett, helt seriöst. Denna veckan börjar vi tidigast halv 10 och går typ max till lunch. Massa lekar och annat bus. Böke älskar att leka! Vi måste leka av oss nu så vi kan vara lite allvarliga resten av terminen... Nästa vecka är det vanligt schema bara det att vi har studiedag torsdag och fredag, haha jaha.. Men det är väl skönt! Jag längtar till det drar igång på riktigt, då är allt som det ska vara!
Vems humor om inte vår?

På söndag flyttar jag och Amanda till Böke, eller inte vi utan hästarna haha. Idag fick min fina vila eftersom han fått nya skor! Han hade aningen överskottsenergi igår i hagen och trampade av sig en så han skoddes runt om idag! Jag har precis varit ute och sprungit en runda, ensam eftersom Amanda och Jacky haar varit på hoppeloppträning. Sprang en ganska lång runda men nu känns det sååå skönt! Jag tror faktiskt att jag berättat det mest intressanta i mitt liv nu. Vi hörs snart igen kära läsare!!
PUSS & KRAM

Kommentarer


Kommentera inlägget här: