josefinolovisa

Trött och i behov av att duscha!

Kategori: Lovisa

Nu sitter jag och väntar på att få duscha, måste först övertala AmandeCC att jag ska få! Haha nä, hon är i duschen nu. Jag är så trött så att jag helt ärligt tyckte att mitt skämt var roligt, hehe, rolig tjaj! Vi har kört på Amande och LoveCC- style idag också, det vill säga hack, barbacka och foppatofflor! Var nog ute en timme på pigga pannis! Dock mycket skritt idag eftersom vi skrittade bort till Böööööke= asfalt. Haha ofta man egentligen skrittar bort till sin skola bara för att man saknar den, sen rider man hem igen... Jag tror att min panni sover nu, dom fick höet för en timme sen! Han myser iallafall med liniment och ett täcke, bara för att han är min bomullspanni! (L)
Ärligt talat orkar jag inte skriva mer, vi hörs imorgon bloggisch!
PUSS
Saknade sommarhage och en ganska jättesnygg ponnybus!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: