josefinolovisa

Hahahaha

Kategori: Lovisa

Hittade en gammal bok från MR-tiden. Hade skrivit till mamma när hon skulle rida.
Hej Mimilim!
Jag har mockat och fyllt påsarna. Ingen halm idag till lille Lad! Han är borstad och klar. Rid med de svarta skydden och ta boots om du ska länga. Du vet hur klantig han är... Tänk på att dra upp schabraket för annars lägger det sig platt. Men om du gör det blir det jättebra! Han har fått morötter och B-vitamin. Rid FINT och på BRA underlag! Tänk på att han är ung och var snäll mimilim! Han är så gullig <3 Ge honom mat efteråt.
PUSS
Du får inte skriva i boken, jag gör det!
Borsta av skydden! (Lite grusiga)
Nu måste jag plugga. Puss MIMILIM!!!
Lad är såååå söt!

Det tåls att tillägga att Mamma har ridit hela sitt liv, hon är mycket mer rutinerad än jag. Haha snacka om att jag vill ha stenkoll på vad som händer min ponny, BOMULLSPONNY!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: