josefinolovisa

Hemlikt uppdag

Kategori: Lovisa

Heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeej!
Jag har under svåra omständigheter icke kunnat blogga (sov över hos mina kusiner...)
Lad är på MR, efter många om och kvinnor. Igår så skulle morfar hämta mig och Lad på kvällen på Bööke. Jag kommer dit 11! Är klar med ALLT klockan fem, har då till och med kört 100 kilo hö till transporten och packat fint! Morfar slutar sex så han skulle väl komma vid halv sju. Mormor ringer och säger att bilen hade gått sönder och att min mosters bil stod på Sturup så den kunde han inte låna... Som tur är så hämtar mormor och morfars kompis upp morfar och så kör de till Böööke eftersom dom hade dragkrok på bilen. När de kommer fram frågar morfar efter nyckeln. Jag har inte den, trodde mamma hade gett den till Morfar men icke. Haha GÖÖÖÖÖÖD fick köra ut till oss med den! Och ja, Lad kom hel och fin till MR, skönt i alla fall! HEHEHEHE

Kommentarer


Kommentera inlägget här: