josefinolovisa

jag är jättekär...

Kategori: Josefin

i en silver glittrig tröja från New Yorker, den blev min idag och jag är lagom lycklig. Tyvärr blir den inte fin på bild för jag har ingen bra kamera, men lite såhär ser den ut:



Bättre bild på färgen + en cool tjej. Har bestämt att jag ska leva, dö och begravas i denna tröja.

Är även lite kär i ett par paljett shorts från VILA, som verkligen ser fula ut på bild tyvärr.

Detta + ett par sovshorts från Gina, en plånbok från Bik Bok och ett par svarta byxor köpte jag idag.

Igår var jag på Swedala quality outlet med ett gäspande Djur, där köpte jag en svart tröja från Cheap Monday som jag inte orkar visa men den är inget speciellt bara otroligt mysig och skön. Köpte också en skjorta eller vad man vill kalla det, tydligen från ett märke som heter ''Just a cheap shirt'', väldigt passande namn då den tydligen kostar 899:- i vanliga fall, jag köpte den dock för 87:- hehe, bäst eller vad?


Haha bra bild med en fet lapp mitt på, men iallafall den är lite rosa och fin.

Det var allt jag skulle visa, KUL ELLERHUR?
Hehe, kan ju berätta att internet la av precis när jag skulle publicera detta inlägget. Svor ett tag men insåg sen att det låg i utkastet...

Kommentarer


Kommentera inlägget här: