josefinolovisa

Ju mer dom spottar på mig desto snabbare kommer jag blomma

Kategori: Lovisa

Ack så sant.
Jag har idag lärt mig att aldrig visa mina arbeten för någon. Att trycka ner andra är lite av vad många människor gillar att göra.  Nej en god vän går först, som finns vid din sida när sommar blir höst. Josefin är en sån, älskar dig!
Kunde skrivit mer på detta men nej, känner att ni antagligen inte är jätteintresserade. Idag har vi haft idrottsdag. Kul om man frågar mig. Dock så dödar min hals mig men trots detta gav vi oss ut på en runda med våra hestar. Eftersom våra hestar är så dåliga och allt annat var det konstigt att turen blev så underbar.
Pusspuss
Känner att det behövs lite josefinolovisa bilder här på bloggen faktiskt!
Detta är liksom en old one.

Kommentarer

  • hugo rosas säger:

    längesen man såg någon bild på djuret, får man se en sån? ni är såklart mina idoler men djuret har en speciell plats i min hjärta också.

    2011-12-05 | 20:08:29

Kommentera inlägget här: