josefinolovisa

Mrs bring me down. Well, you like to bring me down don't you?

Kategori: Lovisa

Ursäkta josefinolovisa för dåligt bloggande. Vi är hemskt ledsna över detta beteende och återkommer med massor av inlägg när vi är taggade igen.

Kom nyss hem, tidigt och det är ju ganska skönt. Måste plugga massor idag, eller inte massor, lite räcker!
Idag har vi haft stilLhoppning. Man skulle alltså vara så stilla som möjligt.
Eller inte, stiLhoppning. Djuret, jag nämner inga namn. Det var i alla fall roligt, Lad kändes lite trött men man kan ju inte vara på topp alltid. Var dessutom lite off när vi hoppade så jag förde nog över det lite på Lad. Han hoppade i alla fall felfritt och vi fick tydligen 41 poäng. Det är nog ganska bra, fast jag vet inte. Jan som vi hoppade för sa att han hoppade väldigt bra och det är ju alltid kul att höra!

Snart är det lov och det behövs faktiskt. Lad ska nog flytta runt lite detta lovet också, som han gjorde på sommarlovet. Lite jobbigt men lite mysigt. Nu ska jag nog planera kvällen.
* Duscha VARMT, BLI REN
* Klä på mig- Vill inte sitta naken och plugga
* Plugga- Samhällsfrågor väntar på mig
* Äta- Bara kanske på denna punkten
* Se på bonde söker fru- Om det ens går ikväll?
¤
Puss och hej leverpastej
(Föregående lilla krumelur är endast där för att få ett mellanrum)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: