josefinolovisa

01.08

Kategori: Josefin

Vill bara klargöra att denna bloggen är inte riktad till att någon speciell person ska sitta och tycka den är rolig eller givande att läsa. Jag kan själv stå för att inget av inläggen jag skrivit på denna bloggen tillför något till världen, och så är det faktiskt menat att vara. Om jag hade velat och haft lust hade jag visst kunnat sitta och skriva om ''Dagens ridpass'' och diverse andra saker, men jag väljer att inte göra det. Och bara för att jag inte gör det betyder det inte att jag i mig själv är en som många vill kalla det oseriös människa. Jag skriver varje dag i min kära stallbok om vad jag gjort med ponnyn och hur han kändes. Ridningen är det jag är bra på och det är därför jag gör det, jag är ambitös och ''slafs'' ridning är inget som jag är speciellt intresserad av. Känner inte att jag får fram min åsikt här på rätt sätt, men hur lätt är det klockan ett på natten?

Min och Lovisas blogg behöver inte sorteras in i något fack, det är varken en mode eller häst blogg. Det är en blogg, vår blogg. Låt oss skriva och läs om du vill men klaga inte, för ordet är fritt och skriva är något jag tycker om här i världen så låt mig snälla, ingen ska behöva hindras från att göra det dem tycker om. Just som ni tycker våra internt skämt är tråkiga att läsa om kanske vi tycker era outfits är tråkiga att läsa. Men vad spelar det för roll så länge du själv tycker om det du skriver?

Helt off inlägg med två olika åsikter som bara kom fram halvdant, men jag behövde skriva och det fick jag gjort nu.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: