josefinolovisa

Gilbert Grape är den bästa jag vet

Kategori: Josefin

Har svurit ihop åtta kronor idag, men vad ska man göra när matteboken är korkad, ponnyn inte vill och småungar säger saker dem inte ska? Hade egentligen gärna gått ut och svurit ihop säkert en tusenlapp sådär tills jag bryter samman men kändes som att en promenad genom stan med Per Gessle var mer passande.

Annars så är allt inte bra, jag saknar Lovisa på bloggen så mycket att jag funderar på att själv också ta en paus. Men då är frågan var jag ska skriva av mig när ord i huvudet blir till meningar som bara måste skrivas ner.

Helst hade jag velat skriva Godnatt men jag gör inte det för jag ska låtsas att jag ska skriva lite på engelskan och läsa igenom svenskan lite nu.

Visste ni att superlativ av underrrrrrbar är mest underrrrrbar?

Kommentarer


Kommentera inlägget här: