josefinolovisa

Håll käften och var glad!

Kategori: Lovisa

CHACHA BITCHES!
LovICE här, för ovanlighetens skull. Jag har trappat ner på min intensiva bloggning.....(hosthost) Kände att ni behövde en paus ifrån min sida! Här är jag igen, mer opepp än nåååågonsin!
Idag har det varit en bra dag! Dock fick jag reda på något som jag inte kan släppa!
Hahaahaha det var allt för mig!

Måsta bara skriva en konversation som jag nyss skrev på msn med MA(t)ria. Och nej, inte Matria utan MAria!
Lovisa: Godis är seriös mitt liv!
MAria: Haha mitt med, liksom Loppan är bra, men henne kan man ju inte äta
Lovisa: Exakt! :D
UNDERBART

Idag red jag ut med JoseF & Manni. Lad var taggad, lite olämpligt att rida med hack när jag vet hur glad han blir när man är ute. Trots galen ponny slutade rundan väl! Han är såååååååååå fin, min lille panni!
Bild i repris, jag skyller på att jag inte har några bilder på datorn sen den kom tillbaka. & det är sant till 99 procent

Kommentarer


Kommentera inlägget här: