josefinolovisa

How wonderful life is

Kategori: Lovisa

Vilken underbar dag! Trodde först inte jag skulle till böööke idag men när min GÖÖD erbjuder att köra mig OCH  att vänta på mig när jag rider tackar jag inte nej! Red bara en liten stund i ridhuset men panni var fin! Han har blivit så duktig med att korta sig i galoppen, KLAPPA DUKTIG HEST! Plus att han är så fin i sina nya täcken, LAAAAAAAD`N.

Nu har jag varit ute och promenerat i 40 minuter. Hatar att bara sitta inne och göra ingenting. Känner hur mina kinder kokar. Haha, sjukt kallt ute! Träffade JoseF idag! Hon är en söd tjaj, en sådan tjaj man bara inte kan tycka illa om liksom! Imorgon ska vi nog rida runt sjön, kommer frysa ihjäl men fedaball. Kommer frysa som ett djur. När Josefin läser förra meningen kommer hon att skratta... SOM ETT DJUR

Snart ska vi käka maud. Ikväll blir det SOLSIDAN, ÄLSKA!
PUSSPUSS!
Josefins favorit!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: