josefinolovisa

I'm BACK!

Kategori: Lovisa

Hej alla fina bloggläsare!

Som ni vet har jag varit "datalös" (haha) i en hel vecka! Min fina älskling har varit i Tyskland för att den ville ha en ny hårddisk... Nu har han hittat hem igen och pryder mitt skrivbord, finare än någonsin. Nu börjar livet igen!

Mycket har hänt som ni har gått miste om hehe, men ni kan få några av sakerna berättat istället... Min dator kraschade på onsdagen, på kvällen, PRECIS när jag skulle skriva på min arbeten. Då segar den sig & slocknar. Kan ni inse paniken som sakta spred sig i mitt huvud när jag insåg att det inte gick att sätta igång efter jag stängt av den? Sakta rullades hela historien upp inom mig, jag kommer få skriva om ALLA mina arbeten. & jag hade rätt... Lyckligtvis hade jag en text sparat på hotmail. Den andra, långa texten, fick jag skriva förhand eftersom den skulle vara inlämnad på fredagen. Plus att jag och Lena fick skriva om hela vår PowerPoint, lagom kul... Nä, så min älskling skickades utomlands för att repareras. Nu är han tillbaka, FINARE & MER ÄLSKAD ÄN NÅGONSIN! ( Och ja, min dator är en kille)

Under helgen umgicks jag med fina, saknade vänner & min gulliga mor! Hon var nämligen med mig i stallet och fixade till tävlingen. MYSIGT till maaaaaax!

Jag och Lad tävlade på Lillhagen, DRESSYR! Han var fin, väldigt fin och som vanligt gjorde han bra ifrån sig, extremt bra denna gången! Här får ni ett smakprov!
Ni får några till, bara för att han är en snygging!
Min underbart fina ponny<3
Dreggel.....

Nu i veckan har jag bara varit med mina fina tajor på Bööööke. Idag var vi exempelvis på Netto! Vi har mycket kul på Bööööke, rediga tjajor är vi!
Imorgon ska jag till skolan tidigt även om vi börjar klockan 10. Måste sköta om min panni, han ska ha det som en KUNG just för att han är KUNGLIG!

Nä, nu ska jag läsa massa andra bloggar!
PUSS!
& ni ser väl att jag inte glömt strecken, trots mitt uppehåll huh?

Kommentarer


Kommentera inlägget här: